Alla inlägg den 27 april 2012

Av Veronika - 27 april 2012 14:05


Gumman står och diggar till denna låten just nu innan vi ska bege oss ut ;) 


Hehe tidigare idag när jag drog igång låten så stog hon och hoppa, nu står hon och skakar på rumpan :P 


Mammas party brud <3 


Love 

Av Veronika - 27 april 2012 11:08

ja.. vad ska man säga.. 

Jag hade tur idag och slapp betala en räkning på 600kr... Tack till den snälla killen jag pratade med som fixade missförstondet. 

Vaknade med kudden i ansiktet och var grymt trött! 

Alice var glad tills hon hade ätit frukost.. Sen vet jag inte vad de var för signal som satte igång.. Men sur är hon iallafall. :( Det är inte kul nå mer kan jag ju ta och tala om.. Inget hjälper hon VÄGRAR sova och hon vill inte alls leka.. Hmm.. Jag tror hon saknar allt folk.. Det är nog inte lika kul när det bara är mamma hemma.. 

Ajja.. 

Nu blir det att fundera över om jag verkligen ska lämna henne till mamma på måndag. 

Känns just nu som att jag måste vänja alice till att det inte alltid är mycke folk omkring oss. Och sen när man inte han så många som orkar komma hit.. Det är alltid jag och alice som får förflytta oss.. Börjar bli lite irriterande. Men men 

Kan ju tala om att man innser vilka som ger lika mycket dem tar. Tack till dom sötisarna <3 



Jag känner att det är läge att tala om att jag blir rätt förbannad på folk som behandlar sina partners dåligt!! 

Och speciellt när det finns barn inblandat! 

Man kan ju visa LITE hänsyn och fundera över om man själv vill bli behandlad på samma sätt! 


Morr!!! 



Nå ja! 


Ha en fin grå dag 

Ovido - Quiz & Flashcards