Alla inlägg under februari 2012

Av Veronika - 26 februari 2012 12:36

Jag vet inte om detta inlägg borde vara öppet eller låst..

Men jag kör på.


Jag hatar när det gör så ont att få sitt hjärta utslitet och trampat

Jag älskar när jag får ha dig nära


Vad gör man när man inte kan påverka omgivningen och när folk runt dig ljuger och sviker

Vem är det man kan lita på i slutändan

Finns det någon som kan svaret så ge mig de typ nuu..


Vad säger man när hjärtat skriker efter svar

Vad gör man när kärleken inte längre finns kvar


Det finns en person men den personen vill inte

Den personen gav sitt svar genom total TYSTNAD

VAD GÖR MAN!!??!!??



__________________________________________________________________


Underbaraste A har varit en ängel inatt och sovit hela natten!

Jag hoppas att kusin N hinner komma hit innan vi åker hem igen


Mamma ligger och vilar med A nu så jag fick order om att fixa maten


Det går väll bra, om man bara sätter igång och börjar..


___________________________________________________________________


<3



PS!!!

Jag vill ha godis nuuuuuuu!!!!!!

Mina hormoner är riktigt irriterade så nu är det bara kaffet som håller dom lugna...

Av Veronika - 25 februari 2012 12:27

Nu var det länge sen igen..


Alice har börjat ställa sig upp och förflyttar sig mellan saker själv, det är så mysigt att se när hon kryper fram på golvet. Livets kärlek och lycka har jag så nära.


Meeennn...


Då var de ju de där med den förbannade kärleken. Man öppnar sig och blir sårad om och om igen.

Varför kan inte denna karl bara förstå att jag gör allt jag kan!

Jag är ärlig, trogen, kärleksfull och jag gör allt för han.

Allt på ett silverfat och man får fingret tillbaka..


"Mr X VARFÖÖÖÖR!




_______________________________________________________________



Träningen går inte så bra.. Men framåt iallafall!!

67 nu, bara 3 kvar :D


Kilona har tyvärr rasat, men nu när muskler byter ut skiten så kommer nog vågen bli min kompis.

48 nu, ska komma över 50 innan <5/3>



_______________________________________________________________


<3

Av Veronika - 14 februari 2012 22:17

jag ställer frågan varje dag...

gör jag rätt

borde jag göra något annorlunda

tillåter jag för mycket

är jag tillräcklig


jag blir så less!!!


lita aldrig på att någon ska ge upp en annan person för att vara med dig.

blir man sårad en gång så kan man inte lita på någon igen.

iallafall inte på väldigt lång tid.


och hittar man någon man känner sig trygg med och vågar lita på så hugger h*n dig i ryggen.



rolig alla hjärtans dag...

skulle tillbringa den med två personer jag älskar.

men ena kunde inte för att det fanns en annan som var viktigare och mer lockande.

så sjukt less när man får veta sanningen.

blir man sviken av en person en gång så kan man inte lita på personen igen....



tur att jag har min älskade dotter iallafall <3

Alice mamma älskar dig över allt annat!!!

Av Veronika - 2 februari 2012 13:36

Vi hade varit tillsammans i 2år, du hade varit mitt allt. Först ville jag bara försvinna, men sakta fick mitt liv ändå bli bra och nu ser jag att de går att vara lycklig. Jag har roligt och njuter av mitt ego och A. Det går och jag mår bra med dig A <3 Älska det du har! Jag älskar dig underbara älskade!! 7 juni 2011 finaste dagen i mitt liv.

Ovido - Quiz & Flashcards