Alla inlägg under augusti 2012

Av Veronika - 29 augusti 2012 20:58

Nu är lilltösen firad och fikad :)
Riktigt kul. Så nu har jag en däckad brud här... men mamma veronika är rastlös !!

Av Veronika - 29 augusti 2012 13:54

Alltså.. folk har för lite att prata om :p
Men oj så illa de är när man börjar uti saker man inte vet ett skit om..
Stackare säger jag bara ;)

Av Veronika - 28 augusti 2012 07:54

Morgon kaffe med en vacker glad flicka <3

Mys

Av Veronika - 27 augusti 2012 21:08

Avslutar dagen med en kopp te och lite grotta

Av Veronika - 27 augusti 2012 19:20

När man handlar är de kul. Kommer till kassan å de är tråkigt. Sätter sig i bilen å de känns skönt. Kommer hem och inser... nu ska jag ju bära upp allt.... *Suck*

Tack mamma för en fin dag <3


Av Veronika - 26 augusti 2012 21:41

Helt vanlig dag typ..    


Stickade klart Alice vår vantar, så nu ska jag bara fästa trådarna :) 

Påbörjade Novis vantar oxå, för kusinerna ska ju ha likadana :D




Men de bästa med denna dag måste ha varit att jag fick mitt nya sim kort så nu kan folk nå mig igen =) 

En månad utan mobil var nog, så nu kan jag ha en igen, men nu har jag bevisat mig själv och alla andra att man klarar sig utan den där saken som man nu för tiden tror att man alltid måste ha med sig. Men nu saknas bara en satans mobil, måste skaffa mig en telefon!!! 


 





Hur ledsen jag än är så finns det en person som alltid får mig så glad <3


(L)

Av Veronika - 26 augusti 2012 11:13

Vad gör man när orden tar slut, orken försvinner och den där jobbiga kännslan man kännt länge blir till verklighet..?


Familjen ska man vårda väl

Familjen är den som aldrig vänder dig ryggen

Familjen

De fina ordet glömmer jag aldrig


Jag älskar dig... 


(punkt)

Av Veronika - 24 augusti 2012 10:18

 


Min underbara flicka tar en paus i välling drickandet och leker på sin matta :D

Underbart leende 

 

Som vi skickar till våran underbara Jens <3 

Ovido - Quiz & Flashcards