Direktlänk till inlägg 23 december 2012

Ljusare dagar.

Av Veronika - 23 december 2012 22:15

Idag har damen varit sitt vanliga JAG så nu hoppas vi att hon håller sig frisk. Inga sjukdommar eller virus välkommnas kring oss nu när hennes imunförsvar är svagt. Jag själv har tydligen klarat mig från sjukdommar, men något annat ligger nu som ett oroande frågetäcken... Hoppas inte min mardröm är sann, men måste verkligen se vad som händer.. Det var ju bara en dröm, men orolig blev jag ändå.

Nu sitter vi med bingolotter iallafall. Mamma pappa jag och lille alice vill vinna miljoner.
Har ännu inte vunnit någon miljon, men imorgon får vi fira jul med halva familjen och sen innom kort ska vi hem och fira med våra underbara killar <3
Är fortfarande överlycklig över att snaaaart får jag krama om min gubbe och veta säkert att vi lägger oss i samma säng på kvällen, äter frukost vid samma bord på morgonen och får börja leva ett liv tillsammans <3


Första gången jag och alice faktiskt kan känna att när vi kliver in genom dörren så är vi hemma.



Älskar dig underbara karljavel!!!
;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronika - 30 april 2013 13:34

Ja, nu har de gått ett år sedan de hände. Jag får kallakårar när jag tänker på det. Idag är det ett år sedan jag var ute och firade valborg med vänner. Jag minns så väl hur kul jag hade, jag var så glad, dansade, pratade och umgicks med ett härligt g...

Av Veronika - 16 april 2013 18:31

Jag älskar dig ! Är det någon som kan få mig glad och på andra tankar så e de du ! Bästa pojkvännen i världen ! ...

Av Veronika - 20 februari 2013 13:20

Om jag ligger vid din sida skulle du vara vaken då Om jag säger att jag älskar dig tror du då mig Om jag står vid din sida fattas du då vid min Om jag saknar dig när du går kommer du då tillbaka Om jag vänder mig om har du då gått i...

Av Veronika - 8 januari 2013 15:06

Det är nog många som vill ha en uppdate om hur de är.. Men jag säger som de e bara :)   JAG LEVER!! :D     Det finns "något" f-face som har så stor trut så att käften sitter fast där bak. Så blir inget mer bloggande. :( Boken går de o...

Av Veronika - 7 januari 2013 12:15

Nu såg jag vem som är den svaga länken "i familjen" synd att respekt inte kan visas ens där... Tack på förhand.. Men hur jag mår och vad som händer med mig har inte med det där falska nyllet som visades brevid ditt. Fy fn. Besviken så de räcker och ...

Ovido - Quiz & Flashcards