Alla inlägg under september 2011

Av Veronika - 26 september 2011 12:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Veronika - 25 september 2011 10:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Veronika - 19 september 2011 19:25

Idag har man hunnit med mycket ;) gick från mamma till lägenheten på morgonen ochGjorde köttfärs limpa och rotmos till middag, med en jätte god grönsallad :) Sen gjorde jag palt som ska stekas imorgon. Under tiden kastade jag ihop några chokladbollar och hallon/björnbärs glass :)

Av Veronika - 19 september 2011 19:25

Idag har man hunnit med mycket ;) gick från mamma till lägenheten på morgonen ochGjorde köttfärs limpa och rotmos till middag, med en jätte god grönsallad :) Sen gjorde jag palt som ska stekas imorgon. Under tiden kastade jag ihop några chokladbollar och hallon/björnbärs glass :)

Av Veronika - 15 september 2011 22:45

Idag var jag hos annika på omrgonen... Gjorde upp en plan om samtals tider osv. Farmor o geggan var och hälsade på under förmiddan :) trevligt med lite besök :) till lunch blen de risotto :D muuums :p nu är lilldamen grinig och vill bråkas... Dumma tänder!!! Puss o kramsnartä är de helg :)

Av Veronika - 13 september 2011 09:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Veronika - 7 september 2011 15:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Veronika - 5 september 2011 05:14

Borde man säga mer än "tack" ;) Fredag var Alice hos mormor och morfar. Jag var till lule med L och köpte ny mobil :) Och sen ut en swäng, det var ett tag sen sist.. Men kul vare. Lördag var jag med moa och hade film kväll :) mysigt med en hemma kväll.Tyvärr så har mammas lilla flicka fått kolik igen.. :( Men det är så otroligt frustrerande att man inte kan göra något... Och nån timme på kvällen får man klara de. Söndag gick jag till moa med alice i vagnen, skönt att gå lite. För just nu snurrar de heejvilt i mitt huvud..... Vad ska jag göööööra.. Hade velat vara en skugga just nu. Puss hejs. Grus i ögonen så god natt :)

Ovido - Quiz & Flashcards