Direktlänk till inlägg 24 december 2012

God Jul!

Av Veronika - 24 december 2012 16:28

Lugn dag med mamma, pappa, emil, alice och min fina farmor <3

Passar på att önska min älskade Mormor god jul då hon vilar lugnt i sin grav. Saknar dig mormor Åse <3
I år tog jag mig inte till farfar och farbrors fina stenar för att tända några extra ljus och ge dom en varm vinter hälsning, men har köpt en fin lykta för att tända ljus för alla mina fina änglar innom familjen <3

Älskar er alla!


<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronika - 30 april 2013 13:34

Ja, nu har de gått ett år sedan de hände. Jag får kallakårar när jag tänker på det. Idag är det ett år sedan jag var ute och firade valborg med vänner. Jag minns så väl hur kul jag hade, jag var så glad, dansade, pratade och umgicks med ett härligt g...

Av Veronika - 16 april 2013 18:31

Jag älskar dig ! Är det någon som kan få mig glad och på andra tankar så e de du ! Bästa pojkvännen i världen ! ...

Av Veronika - 20 februari 2013 13:20

Om jag ligger vid din sida skulle du vara vaken då Om jag säger att jag älskar dig tror du då mig Om jag står vid din sida fattas du då vid min Om jag saknar dig när du går kommer du då tillbaka Om jag vänder mig om har du då gått i...

Av Veronika - 8 januari 2013 15:06

Det är nog många som vill ha en uppdate om hur de är.. Men jag säger som de e bara :)   JAG LEVER!! :D     Det finns "något" f-face som har så stor trut så att käften sitter fast där bak. Så blir inget mer bloggande. :( Boken går de o...

Av Veronika - 7 januari 2013 12:15

Nu såg jag vem som är den svaga länken "i familjen" synd att respekt inte kan visas ens där... Tack på förhand.. Men hur jag mår och vad som händer med mig har inte med det där falska nyllet som visades brevid ditt. Fy fn. Besviken så de räcker och ...

Ovido - Quiz & Flashcards