Alla inlägg under mars 2012

Av Veronika - 31 mars 2012 19:15

Tosdag

Söta fanny kom hit och vi hade en mys kväll : ) 


Fredag

Vaknade upp brevid en dam som inte ligger still när hon sover :b Packade badväskorna och traskade mot badhuset :)

3 timmars bad med några busar gjorde mig rätt slut i kroppen må jag påstå :) 


Har blivit en del shopping i veckan oxå :) men bara saker ja behövde : ) 

Bilder kommer när jag får igång kameran :) 


Hittade en gammal bild på underbara <3at 




Krams <3  



Av Veronika - 25 mars 2012 21:28

Ännu en helg förbi =) 

Gumman har myst med mommo och moffa, så jag har fått en efterlänktad vilohelg. 

Spenderade den i lule. Där blev de att ta några glas på fredag med ett härligt gäng, och bakis häng ggr1000 på lördag med god mat och en gulle gris att mysas med =D 


Saknade gumman jätte mcke i helgen så direkt jag kom till boden så ringde jag mamma o fråga om jag skulle hämta trollungen eller om hon skulle köra henne hem :) "Sessan" eskorterades hem och jag fick äääntligen mysa med min lilla sjukling igen <3 


Idag har det inte hänt så mycket mer än att man har fixat go middag med ett glas vitt och en kvälls prommis med lillgubben och min lillfisan :) 

Gummsan somnade vid 8 och sover för natten.. Om nu bara jag kunde ta mig ro att gå och sova :b 



Häähää!! 

Och nog är man bäst när man går med huvudet högt förbi den lilla saten som tror att hon är något =) 

No body brakes me down ;) 

Så lilla vännen snart förstår alla att du ligger alltid på rygg framför vem som hällst :b

Bläää :D



Nåå vääl, Härliga Hanna R åkte ut ur BB idag så less jag bliiir!!!! Vad är de för fel på folk?!?!?!?!



Sova nu!  

Av Veronika - 23 mars 2012 13:19

Man måste vara stark när man är ensam. 

För man står mot vinden och motgångarna själv.

Man har stöd och hjälp.

Men när vinden väl drar igång så står man där själv. 


Jag har själv tagit min dotter till världen.

Jag fixar de. 

Men varför ska motgångarna komma när man har det som jobbigast. 


Hade verkligen behövt resa ner nu.. Men avbokade resan och nu ångrar jag det starkt!!!!!!!!!

Av Veronika - 23 mars 2012 10:43

Då var det Fredag igen.. 

Klockan är inte ens 11 och har redan hunnit bli kallad idiot, dumskalle, fitta, värdelös, trög, cp osv osv..

Känner att man behöver en "ledig" helg, men det är ju lätt att få utan att man ska hinna oroa sig. 

Äh...gör som vanligt och biter ihop, tar skiten och går vidare med ett svagt leende på läpparna. 


Ajja, gumman har vaknat efter en timmes sömn, känns skönt att ha fått en hel timma med grannens satans ARAB musik, hunnit tvätta bort gårdagens smink och bara sitta ner och titta rakt in i den avslagna tv...

Hehe känns som att man har mycke till liv när alla planer man har ALLTID blir förstörda!


Tack o Hej från en mamma som är väldigt LESS...


Till alla mammor som ha varannan vecka..

"Ibland förstår jag att det kan vara skönt, men skulle aldrig klara en hel vecka eller ens en hel helg utan att veta vem som är kring min dotter och vars hon är"  

Av Veronika - 22 mars 2012 09:33

Varit dålig på att skriva nu när vi varit sjuka. Och det har inte blivit någon träning nu på över en vecka!! Börjar må lite dåligt över att det är så länge sen sist... Men har iallafll varit ute på långpromenader varje dag.. Så har ju rört på röven lite :b 


Igår kväll var vi och surra med Linn och co. Mysigt, men slingerna och sku i håret hennes blev de inget av.. Får fixa de en annan dag :) 


Ska nog traska till mammsen på ett tag, måste ju ändå promma med Pucko 


Heheee.. kände nu när jag la gumman i sängen att mitt ny skurade golv är redan sandigt... KUUUUL! Ajja, bara gå över golven idag oxå..Men först ska jag f*n dricka mitt kaffe utan stress, ta en dusch och och fixa mig för ännu en dag med rinnande näsa, huvudvärk och irritation. 



Men lika glan var man ändå :D 


Kram :b

Av Veronika - 19 mars 2012 16:13

Nu drar man ut hunden och dottern så man kanske lyckas skrämma ihjäl nån stackare idag oxå... Och hoppas på att alice klarar av att sova mer än 15 min... Gumms har sovir 2x15 min idag.. och jag hade oxå behövt få mig lite vila, men ack nej, vi ska inte klaga :) 

Har lagat mat för att hålla igång.. Hehe köttsoppa, pannkakor och risotto med Underbara A i famnen :D 


*Super mamy* 


Nää tjooo brreeee :D 


Av Veronika - 19 mars 2012 13:35

Snälla folk skuta tjata... Jag bloggar i den takt jag vill och skriver hur jag vill... Har inte varit på humör för att skriva, men nu när jag sitter här sjuk och jävlig och EN satans människa sitter och tjatar än! Vill jag inte så vill jag inte!!! Bara för att man kan manipulera vissa och tvinga med olika hot osv så funkar inte det på mig i detta fall.. 


Nåå jååå... Raderade nyss ett mega långt inlägg... 


Jag o lillan mår inte så bra idag,, är jätte hostiga.. Och jag mår jäkligt illa.. 

Mamma gav mig förklaringen till att jag mår illa.. Så snart blir det att ta farväl till kaffet och allt annat gott för jag orkar inte med magsår IGEN..

Varför ska man ha dessa alergier!?!?!?!?!?! 

Men de går ju över tillslut.......... 


Min läppar är som sandpapper.. Nosen rinner.. Magen krampar.. Humöret på topp


Så nästa jävel som ber mig göra något jag sagt att jag gör SEEEEEN kan ta sig högt upp där bak och pysa iväg åt höger! 



Tack o hej 


Ovido - Quiz & Flashcards