Alla inlägg under maj 2012

Av Veronika - 29 maj 2012 16:49

Min älskade underbara botter blir snart ett år! 

Kan inte fatta!!


7 Juni 2011 09.45


Bästa dagen i mitt liv <3



Av Veronika - 28 maj 2012 11:31




Vad ska man säga :)

Im a happy puppy !!  

Av Veronika - 28 maj 2012 10:32

Haha ja.. 

Luleå crusing är förbi!

Ny vänner och fler erfarenheter..

Kan de bli bättre?


Sov i gstan och vaknade av världens väsmeslag :P

Haha kännslan på morgonen var att jag hade KUL igår!! 

Började med M och gänget, sen träffade jag lite olika och heheh.. ..behöver inte säga mer.


Och sorry till alla som skriver och jag inte sparat nummer..
Men minns inte vems nr som är vems :D
Daiidaiidaiiiii!! 

Jag hade riktigt kul alltså... 



En kväll, natt och morgon jag sent kommer att glömma ;)



Puss och kram från tre prinsessa och lilla My ;)  

Av Veronika - 25 maj 2012 16:04

Yeey!! 


Eh Hardy hoody beställd åt mig och gumman !! <3


Hehe "råkade" trilla im på NELLY!!!

Och hoooopppsan! gjorde en lista på saker som bara måååste hamna i min nya garderob!


Kläder, skor, väskor jackor accesoarer!!

Min drog :D

Kan aldrig få nog av det!!

Måste ju ha något till farmen oxå...

Shiiiet!


KLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEERRR
RRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!


Blow it offfff

Nu är jag på topp!!


Jag mår BRAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!



Flickor!

Nu är det våran tur!  

Av Veronika - 25 maj 2012 13:12

Åhh så skönt :) 


Igår pratade jag med min "toyboy" och nu ska jag allt få min vilja igenom :D
Mohahahaha!!! You dont know a thing 


Sovit gott som bara den! Men vaknade med världens mag värk och känslan av vad du gjort fic mig att vela spy! Men men de gick över efter en promenad med mina älsklingar.  


Det känns så bra att kunna sova på natten utan att det känns ensamt, jag gråter inte över spilld mjölk!

Säger som farmor har gjort i flera år!! "Det finns inte bara en hand full av pojkar, det finns ett helt land!" 

Jag såg på en skräck film igår och när den slutade trodde jag inte att jag skulle kunna somna, men jag sov som en stock! Tack för att du hjälpte mig komma ur din skit. :D




Hey boy!!

If you wore mine i'll never let you go! 

Your lost.

I know were im going to press! 

Klick play! 

And the game is ON!




Suget är på topp!

Imorgon är det våran dag babes!!

Mina gullisar som jag saknar nå förbannat mycke hoppas jag på att träffa imorgon!

Hehe och mina söta små pojkar ^^


Allt händer nu och jag är på hugget! Jag ser blodet i dina ögon. Smärtan är inte bota. Men du är inte mitt problem! Du var min vän. Du var den jag lutade mig tillbaka på. Men jag tycker synd om dom osäkra stackarna du har kring dig!

Lyssna och förstå. Du var min ända vän. Du uteslöt alla ur mitt liv. Jag trodde du gjorde det för att vara snäll. Jag ser tillbaka på vad jag hade. Jag var ingen med dig. 

Nu är jag MIG! En stakk, självgående, själsäker person med en egen vilja som är starkare än du någonsinn kommer förstå!


You dont know your beautiful <3 

<3

Av Veronika - 22 maj 2012 08:30

Haha då kom man till ett känslomessigt stadie i livet åter igen. 
Om det hade funnits någon rättvisa i de hela så kanske det hade kännts bra. 

Nå jo.


"Folk" som sitter och snacka dynga..

Dom är ju gjord av skiten dom snackar.

Men men, det sägs att folk som snackar skit är avundsjuka!

Så jag tar det som en komplimang och går med huvudet högt. 



___________________________________________________


Baby sommaren är vår <3

Nu sparkar vi igång en underbart fin och kul sommar, med massa skojj!! 

Alice blir 1

Jag 2??

Tält (x) 

Stuga (x) 

Strand (x)

Och en hel jäkla massa mer!! 


Och min älskade skatt kan GÅÅÅ!!!! 


KÄRLEK KALLAS DET!!!! 


Hehe bloggandet och livet måste få komma igång för oss oxå!! (med stormsteg)

Så underbara läsare. 

Det här är inte de sista ni ser från oss <3




*Blir lite dåligt om bilder eftersom att min kamera kännde för att gå in i nån slags strejk! 

Tacka FN för drulle försäkring!!! <3 

Vet inte vad som hänt.. Den bara sluta fugera och vägrar leva mer!! :( *



Av Veronika - 10 maj 2012 11:11

Skit ska ha skit. Det är därför du måste ljuga dig till en framgång som sakta med säkert kommer att falla och du står fast där nere igen. 

Och sen har du ju dom där stackarna som torkar dig i r-ven tills den vackra dagen uppstår då dem oxå inser hur mycke som egentligen bara är skit snack. 

Bad fore you ):





Tillsammans har vi stått genom allt.

Tillsammans ska vi stå livet ut 

<3 A <3

<3

Av Veronika - 6 maj 2012 23:00

Du var älskad av oss.

Du blev övergiven.

Men vi tog dig med kärlek.


Nu lägger jag all tid på mig och min dotters trygghet.


Sov gott.



Vårat välmående är trots allt det viktigasre.

Min dotter är för mig prio ETT.

Ovido - Quiz & Flashcards