Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

Som man bäddar får man ligga

Av Veronika - 25 maj 2012 13:12

Åhh så skönt :) 


Igår pratade jag med min "toyboy" och nu ska jag allt få min vilja igenom :D
Mohahahaha!!! You dont know a thing 


Sovit gott som bara den! Men vaknade med världens mag värk och känslan av vad du gjort fic mig att vela spy! Men men de gick över efter en promenad med mina älsklingar.  


Det känns så bra att kunna sova på natten utan att det känns ensamt, jag gråter inte över spilld mjölk!

Säger som farmor har gjort i flera år!! "Det finns inte bara en hand full av pojkar, det finns ett helt land!" 

Jag såg på en skräck film igår och när den slutade trodde jag inte att jag skulle kunna somna, men jag sov som en stock! Tack för att du hjälpte mig komma ur din skit. :D




Hey boy!!

If you wore mine i'll never let you go! 

Your lost.

I know were im going to press! 

Klick play! 

And the game is ON!




Suget är på topp!

Imorgon är det våran dag babes!!

Mina gullisar som jag saknar nå förbannat mycke hoppas jag på att träffa imorgon!

Hehe och mina söta små pojkar ^^


Allt händer nu och jag är på hugget! Jag ser blodet i dina ögon. Smärtan är inte bota. Men du är inte mitt problem! Du var min vän. Du var den jag lutade mig tillbaka på. Men jag tycker synd om dom osäkra stackarna du har kring dig!

Lyssna och förstå. Du var min ända vän. Du uteslöt alla ur mitt liv. Jag trodde du gjorde det för att vara snäll. Jag ser tillbaka på vad jag hade. Jag var ingen med dig. 

Nu är jag MIG! En stakk, självgående, själsäker person med en egen vilja som är starkare än du någonsinn kommer förstå!


You dont know your beautiful <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronika - 30 april 2013 13:34

Ja, nu har de gått ett år sedan de hände. Jag får kallakårar när jag tänker på det. Idag är det ett år sedan jag var ute och firade valborg med vänner. Jag minns så väl hur kul jag hade, jag var så glad, dansade, pratade och umgicks med ett härligt g...

Av Veronika - 16 april 2013 18:31

Jag älskar dig ! Är det någon som kan få mig glad och på andra tankar så e de du ! Bästa pojkvännen i världen ! ...

Av Veronika - 20 februari 2013 13:20

Om jag ligger vid din sida skulle du vara vaken då Om jag säger att jag älskar dig tror du då mig Om jag står vid din sida fattas du då vid min Om jag saknar dig när du går kommer du då tillbaka Om jag vänder mig om har du då gått i...

Av Veronika - 8 januari 2013 15:06

Det är nog många som vill ha en uppdate om hur de är.. Men jag säger som de e bara :)   JAG LEVER!! :D     Det finns "något" f-face som har så stor trut så att käften sitter fast där bak. Så blir inget mer bloggande. :( Boken går de o...

Av Veronika - 7 januari 2013 12:15

Nu såg jag vem som är den svaga länken "i familjen" synd att respekt inte kan visas ens där... Tack på förhand.. Men hur jag mår och vad som händer med mig har inte med det där falska nyllet som visades brevid ditt. Fy fn. Besviken så de räcker och ...

Ovido - Quiz & Flashcards