Alla inlägg den 6 maj 2012

<3

Av Veronika - 6 maj 2012 23:00

Du var älskad av oss.

Du blev övergiven.

Men vi tog dig med kärlek.


Nu lägger jag all tid på mig och min dotters trygghet.


Sov gott.



Vårat välmående är trots allt det viktigasre.

Min dotter är för mig prio ETT.

Av Veronika - 6 maj 2012 21:14

Saknaden är inte mindre.

Saknaden är enorm.

Folk ger mig skulden.

När dom i själva verket borde tänka om.


Man mäsker vem man kan lita på och vem som egentligen vet sanningen.

Men olyckor händer.

När man är omringad av ett psyko och inte kan vara trygg i sitt eget hem.

Hur tror folk att ett olyckligt besked känns...

Tänk om en och två gånger innan.


Kanske.


P <3 

Av Veronika - 6 maj 2012 21:14

Saknaden är inte mindre.

Saknaden är enorm.

Folk ger mig skulden.

När dom i själva verket borde tänka om.


Man mäsker vem man kan lita på och vem som egentligen vet sanningen.

Men olyckor händer.

När man är omringad av ett psyko och inte kan vara trygg i sitt eget hem.

Hur tror folk att ett olyckligt besked känns...

Tänk om en och två gånger innan.


Kanske.


P <3 

Av Veronika - 6 maj 2012 14:38

Japp, då har man hunnit med tjejkvällen på step in med G och M.. Det blev att genomföra 2 pass och så klart uppvärmningen. Blev träning igår oxå, men körde bara armar, ben och lite mage. Hade sjukt mkt träningsvärk..  Och sen blev de BB med tre fina :)


Känns bra att kunna göra saker, men går fortfarande aldrig ut ensam.

Det är hemskt att en människa kan kränka och förstöra så mycket. 


Tack till alla RIKTIGA vänner som ställer upp och finns där trots Mr.X's lögner.

Det är nu man känner och inser vilka man kan lita på.

Och nej, jag skriver inte ut namn på mina vänner för att dem ska inte utsättas för skit.

Synd.


Men ni vet vilka ni e



Älskar min underbara dotter och jag låter inget illa hända henne! <3


XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards