Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Veronika - 2 maj 2012 09:29

Blir inte mycket bloggande nu och inget fb-ande..

Inga bilder osv. 

Synd att det ska behöva gå så här långt. 


Men någon måste sätta stop och hur f-n blev jag den personen som ALLTID får ta tag i SKITEN! 


Jag har ett barn en underbar dotter och det är hon som är mitt ansvar. 

Det är hon som är min kärlek 

Och det är JAG som vet vad JAG gör för MIN familj! 


<3 


Tack din j-vel för att du sabbat så man inte kan vara hemma! 

Man kan inte känna sig trygg i stan! 

Man vill inte vara ensam!

Man hoppar till varje gång någon knackar på dörren! 

Man vaknar mitt i natten av att höra din skrikande röst eka i mitt huvud! 

Du har uppfyllt ditt mål! 

Låt OSS vara!


Man får vara med om sånt skit som bara händer i filmer och man läser om det i böcker

INTE I VERKLIGHETEN!!! 


Om allt bara var en dröm! 

Om du bara hade varit normal! 



_____________________________________________________________


Du vet inget. 

Du tror du vet allt.

Du vet inget! 


Jag hatar dig för det du har gjort!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards