Alla inlägg under juli 2012

Av Veronika - 19 juli 2012 19:54

Bby you cal it cool.


___________________________________________________


Om man kan simma i lycka så gör jag de nu! 

17 Juni 2013

Blir en av mina drömmar uppfyllda :) 

Fått tiden och allt känns som en dröm! 

Att få ett mail man har väntat på i 3 månader är helt underbaaaart! 


Finns vissa saker jag vill göra under 2012 och 2013! 

Fixa läpparna

Få riktigt vita tänder 

Flyga flygplan

Fixa juvelerna


Tur att man har en gubbe som uppskattar mig som jag är :) 

Men när man själv inte är helt nöjd så är det inte kul... 


________________________________________________________


Hehe och tycker en grejj är rätt kul :P

På min fb har jag en jätte fin bild som jag är enormt stolt över 

Att jag Veronika vågade något så stort! 

Det var en grejj med bikini bilden i mammatidningen och klänningen i "M............." 

Men detta kändes nästan större :P 


Men som dom flesta vet så kommer svartsjukan och skiten fram när man är stolt och glad över något. 

HAHA! Men fuck it! 


Jag är jag och skit på er om ni inte kan fatta! 

Jag tar illa upp av idioter som är min familj som skriver cp saker... 


Och nej era pantade idioter jag är inte på smällen! 

Men om jag hade så hade ingen stackars pappskalle fått veta! 



Hårda ord från en stark brud! Jag står emot er alla nu, förr var jag liten och vek. Men jag har fått lära mig en del och nu vet jag vem jag är och vad jag vill.. Stå vid min sida eller försvinn




Puss och kram på er

och tack för att jag fått skriva av mig :D

Av Veronika - 19 juli 2012 13:36

Efter tre behandlingar har jag redan fått resultat, är jätte nöjd och känner att snart är mina fula gula tänker booorta ;)


Men så klart när man ska ladda in bilderna så blir de något galet! Fan åxå!


Ajja kommer sen.


Av Veronika - 1 juli 2012 12:23

 


          



Har länge varit sugen på att göra en makeover på mitt hår och nu när de perfekta tillfället kom så var jag ju bara tvungen :)

Kan bara säga att det var ett bra beslut, för jag är sällan nöjd över hur mitt hår ser ut. Nu känns de helt underbart! 


På kvällen är de bara göra en praktisk fläta så "tovar" de sig inte under natten. 

På morgonen borstar man ur de och möjligtvis drar plattången genom de några varv, eller varför inte bara låta lockarna man fått under natten vara kvar och låta det vara naturligt och snyggt :)


Finns några få nackdelar med så här långt hår när man har små söta barn som gärna drar i de.. Men det är de ända jag tyckt varit lite små jobbigt dom första dagarna, men när "slingorna lagt sig till rätta så är det inte alls farligt :) 


Tipps till er som vill satsa på löshår med "nagel slingor" är att personen som gör dem ska göra runda "smältningar" och inte platta som dom ofta gör hos vissa frisörer. 

Välj ett äkta hår Med hög kvallite, så du kan leka lite med de och göra olika fina frisyrer :) 



Kram på er!! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards