Alla inlägg den 23 december 2012

Av Veronika - 23 december 2012 22:15

Idag har damen varit sitt vanliga JAG så nu hoppas vi att hon håller sig frisk. Inga sjukdommar eller virus välkommnas kring oss nu när hennes imunförsvar är svagt. Jag själv har tydligen klarat mig från sjukdommar, men något annat ligger nu som ett oroande frågetäcken... Hoppas inte min mardröm är sann, men måste verkligen se vad som händer.. Det var ju bara en dröm, men orolig blev jag ändå.

Nu sitter vi med bingolotter iallafall. Mamma pappa jag och lille alice vill vinna miljoner.
Har ännu inte vunnit någon miljon, men imorgon får vi fira jul med halva familjen och sen innom kort ska vi hem och fira med våra underbara killar <3
Är fortfarande överlycklig över att snaaaart får jag krama om min gubbe och veta säkert att vi lägger oss i samma säng på kvällen, äter frukost vid samma bord på morgonen och får börja leva ett liv tillsammans <3


Första gången jag och alice faktiskt kan känna att när vi kliver in genom dörren så är vi hemma.



Älskar dig underbara karljavel!!!
;)

Av Veronika - 23 december 2012 00:21

Min brud är förtfarande dårlig... En vecka är de nu... för en vecka sen blev hon tvär sjuk och nu vet vi inte vad som egentligen orsakar de... Doktorn sa att de är ett väldigt elakt virus som inte vill ge sig på grund av väder förändring, eller allergi... Alergi mot vad frågar jag då mig själv...
Vi fick ha J med oss igårnatt iallafall.. De kändes skönt, men nu saknar vi han lika mycke igen.. :(

Nu är klockan över tolv, så nu kan jag säga att de är bara en dag till julafton och jag har ingen riktig julstämning än... Jag som hoppades på att hitta en tomteluva till alice när vi orkade oss till sta n tidigare i veckan. Men tror ni jag hitta nån.... kläderna är fixade till lillgumman så nu saknas bara den där luvan!!!!
Less.
Jag vet att de bara är en luva... men tomtemor har luva och de är precis va hon ska få vara.


Ha en fortsatt trevlig söndag.

Ovido - Quiz & Flashcards