Alla inlägg den 3 december 2012

Av Veronika - 3 december 2012 12:01

De brinner i mej!

Brännskadan blev större och större!

Men nu när jag äntligen bad om HJÄLP

Så var de verkligen de bästa jag kunde göra


Tack mamma och pappa för att ni är så otroliga!

Pappa den där dikten jag skrev till dej när jag var yngre

om att du vänder kappan mot vinden och omfamnar mej i vilken storm som är härjar!

Den är så sann som den är skriven.

Jag vet inte vad jag hade tagit mej till om ni inte hade funnits där fär mig nu.


Men nu måste jag öppna min bok och verkligen berätta vad som händer i mej.


Tack!


Min bättre hälft kan jag inte annat än älska!

Att orka med allt som händer.

Du är bäst hjärtat! <3

Att se dig och våran stora flicka är de bästa för mig!


Vi två blev tre och vi älskar dig <3


----------------------------------------------------


Imorgon ska man möta helvetet igen.

Men de går bra! Jag är starkare än giftet!

Jag blir snart bättre och då ska jag göra allt de där jag inte klarar av nu.



bye!


Ovido - Quiz & Flashcards