Alla inlägg den 4 december 2012

Av Veronika - 4 december 2012 11:24

Bläää! Orkar inte meeeer! Blääää!
Vill bara vara hemma. Vakna upp i min säng och sen inse att allt bara är en dröm! Jag orkar inte mer!
Vill inte må illa. Vill inte frysa i ett rum som är 25-30 grader. Vill inte ha den där jävla kännslan i kroppen. Vill inte vakna på morgonen och känna mej som 108 år. Vill inte detta mer! Jag vill inte se mej i spegeln och se att en av dom saker jag gilla bäst med mej själv är borta!
De är jobbigt!
Jag är så förbannat envis och possitiv. Glömde helt bort att känna efter hur jag mår i allt hevlete.
Jag mår åt helvete just när jag känner efter och är egoistisk. Men jag har inte tid att vara egoistisk. Jag har inte ork eller lust att vara de, men jag måste tillåta mig själv visa att de är inte okej med mig just nu.
Jag är 20 år och känner mej som en gammal kärring.
Jag vill att detta helvetes år ska vara över så jag kan få ett normalt liv med min familj. Så jag kan få leva som jag brukar och faktiskt kunna gå ut på krogen med mina vänner och ha kul.
Fan för denna orättvisa och allt vad den bär med sig!
Jag vill vara fri.
Jag är glad för allt jag har.
Men det hade vatit så inni nordennmycke lättare om jag var mitt hela friska och glada jag.


----------------

Där var dagens sanning.

Älskar dom jag har kring mej. Ni är bäst <3



Ovido - Quiz & Flashcards