Alla inlägg under augusti 2012

Av Veronika - 24 augusti 2012 10:10


Sitter med en god kopp kaffe och kollar andra ungamammors bloggar :D 







<3 


Av Veronika - 19 augusti 2012 13:20

Äntligen snart ny vecka.

Alvin och Alice kramas och dansar så sött <3

Av Veronika - 18 augusti 2012 10:30

Då var de lördag ännu en gång. 


Igår prommenerane jag Jens Alice Lina Ante och Alvin till Bkörn å Jenny :) De var skönt med en kvälls prommis med gott sällskap :D 


Idag blir de att prova på de där med surströmming, får ju se om de är så mycke att hänga upp i granen :P 

Så här på förbiddagen så sitter jag och lilla gumman å äter lördagsgodiis *mums*! 



Nå joo. nu ska tanten bakom denna skärm gå och göra nå nytta :P 


Av Veronika - 17 augusti 2012 18:05

Jag har världens bästa <3

Av Veronika - 15 augusti 2012 22:56

Film mys med underbar älskade <3 


Snart blir de sängen och imorgon får vi se vad dagen har att bjuda på :) 


Kram på er 


xoxo 

Av Veronika - 13 augusti 2012 13:58

Har varit slö nu när jag inte haft mobilen att blogga med, men snart har jag en igen, och nu ska jag ju få mer tid att sitta ner och kanske hinna skriva nån rad om hur de går för mig Alice och våran underbara =) 

Är på väg till Boden igen för att hämta lite saker så allt står på sin rätta platts. 

I vårat HEM <3 

Underbar känsla! Ska bli rätt skönt att vara nära stan och komma närmare vännerna så man kan härja med ungar och andra föräldrar =) 

Funderar starkt på att gå med i nån mamma grupp så man träffar mer föräldrar med barn så Alice får en större vänskapskräts nu när hon är äldre och uppskattar tiden med andra barn så otroligt mycke =) 


När damen har somnat i kväll ska jag försöka sätta mig och ladda upp lite nya fina bilder. 


Men men nu ska jag sluta sutta med datorn i famnen, sitter ju i bilen så kan ju vara lite social iallafall <3 


Kram på er underbara läsare, och tack för fina kommentarer 

Fortsätt så 

Snart börjar en ny omgång med frågestunder och "svar på tal" 

Kanske lite rykande sanningar om livet och underbara minnen jag har med ett gäng underbara brudar och grabbar från byn =) 


XOXO 

Av Veronika - 11 augusti 2012 10:39

Lyckligare person får man leta efter :)

Av Veronika - 5 augusti 2012 19:41

Sitter i bilen med Emil som ska köra mig och Alice till Kallax. Det blirfin fint.. Men känner att jag behöver slippa allt detta farande, och jag gillar inte att bo i en resväska.. Men de är ju så när man har barn och man måste fara mycke för att hälsa på folk osv... Och  när man preciskänner att man har fått i ordning hemma så reserman sig upp och allt står i lågor... Hmmmmnnn... 

Nä mitt talande i gåtor kommer att fortsättä a och det är  något jag nog aldrig kommer att sluta med, det är som min grejj. 


Nu på eftermiddagen öppnade jag ögonen och innsåg att en person prampar mig rakt över fötterna. Och jag fortsätter hålla mina armar öppna och välkommnar nya slag.. Nä det får inte fortsätta så här längre, och de fattar ju fan kungen själv... 


Nog negativitet för denna vecka... 


Idag fyllde min underbara pappa Alf 50 år! 

GRATTIS världens bästa pappa <3!! 


Och min svärfar Jimmy fyller 62 år! 

GRATTIS!! 




Det kommer bilder från gårdagen så fort jag fått igång mobilen eller iallafall fått ut bilderna!! :) 


xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards