Alla inlägg den 26 april 2012

Av Veronika - 26 april 2012 13:32

Stort grattis till Jeanette som fyller år idag!!

KRAM  

Av Veronika - 26 april 2012 13:13

Tjosan


Nu var det allt för länge sen jag skrev...

Sitter och väntar på mitt hemliga paket och hoppas på att det ska komma idag eller imorgon..


Helgen har varit mycket händelserik. Träffade en vän som jag har saknat rätt mycket! Och hade riktigt kul men brudarna på Allstar ;) Och sen blev det att dra en runda i stan med Bror, Hillrock, Nille, Skåne och Ante :D Lite galet och jag tror att det var då jag blev lite för onykter.. :p Shit happens och jag hade kul!  

Lördagen spenderades med huvudvärk hos Markus och Maria, med massa söta snorungar..


Veckan har varit lugn, och just nu sitter jag hos mor och far.. 

Längtan efter sommaren är enorm!!

Just nu vill jag ha sommar o sol, så jag och min lilla tjej kan vara ute och springa i gräset!! :D


Dagens låt!!

 



Ha en bra dag !! :)  

Ovido - Quiz & Flashcards