Alla inlägg den 17 april 2012

Av Veronika - 17 april 2012 09:47

Dumma dumma dumma mig..

Nu har de hänt igen..

Kuul.

Ajja får se hur det blir på fredag.

Hoppas jag hittar nån som är kapabel till att vara med min underbara dotter en natt så jag kan fira min prinsessa som blir  gammeltant <3


Man känner sig måttligt less just nu.

Men men man borde vara van vid de här laget :D

Säger inget så har jag inget sagt xD

Lika kul varje gång.


Men nu tror jag att jag har en lösning på det.

Om man tar allt tips och stöd och bakar ihop dem så kan jag fixa det :b


Du tror att du kan bestämma över mig

Styra mig

Begränsa mitt välmående

Få mig att tro att det som kommer ur din mon är de minsta sant..

Dröm vidare säger jag bara..


Visst jag kan gråta skrika och förlåta

Men antalet är begränsat och det känner jag på mig nu..

Antalet har nått sitt slut och du har sagt ditt.


Men jag är ändå glad

För jag vet vad jag har i slutet av dagen

Jag vet vad jag har och vars jag står när jag går mot sängen och lägger mig ner.




Ha en bra dag alla :)


Och NEJ jag är inte arg :)


Jag är glad för allt jag har



<3 Alice

Ovido - Quiz & Flashcards