Alla inlägg den 10 april 2012

Av Veronika - 10 april 2012 22:32

Äntligen är min lilla dator igång :D


Linkan och LillaLinn hjälpte mig och fixade till problemet och ny pogramvara :)

Bilder och shit kommer :D



 


Mitt liv är lite upp och ner. Hit och dit.

Men fan om man tar kritik

<3


Love the way you lie

Love the way you always lie



Av Veronika - 10 april 2012 10:29

Blä för dagens väder

Hade som hoppats på att det skulle vara sol idag oxå så vi hade tagit oss ut å grilla :) 

Gumman har rivit upp och ner på HELA sovrummet idag så jag är inte sugen på att vara hemma.. Leksaker och kläder överallt, men som vanligt ingen tid till att städa.. Nu ska jag ta o slita mig härifrån för det är dags för lunch.. 


Känns som att det är en riktigt tråkig städ och tvätt dag.. Tur att man har barn så det aldrig syns att man har städat tvättat skurat diskat och allt de där vi heltidsmammor gör :P Man städar undan 10 saker och det kommer fran 50 :s


See yaa

Ovido - Quiz & Flashcards