Alla inlägg den 28 november 2012

Av Veronika - 28 november 2012 14:43

Hur ska man droppa bomben..

Hur ska man förklara att jag fixar de inte..

Ajja, nu är de enkelt.

Att skriva de känns mindre.

På måndag ska allt vara klart..

Jag vet inte om de är helt rätt.

Jag vill. men att de skulle bli så här, så här snart.

Men de händer nu.

De är bara jag som känner de.

Väggen står mot min näsa.

Den är där.


Älskling du är bäst!

Vad hade jag gjort utan dej.

Jag vill inte be om de, men i helgen behöver jag dej..

Jag vet att du har andra planer och jag vet att jag är kass när jag gör de så här..


Älskling....

Vill du verkligen de här nu..

För nu är de ett beslut och de måste göras nu.

På måndag låser jag dörren..


Och då vet jag att för 2 år sedan lät jag en idiot som jag förr kallade MrX, satta mej i den sitts jag nu är i. Det är mitt fel att jag lät mej luras så hårt. Men payback is a bitch!

Jag har de finaste en mnniska kan ha. Tack för de.


Jag behöver all hjälp jag kan få av vänner och bekanta..

Jag behöver inte hjälp att städa. Jag behöver hjälp att rensa, sälja och flytta.

Jag vill de här.

För mej, för A och för oss.





Jag är inte så stark som jag ser ut och där av dett inlägg.

Jag vill inte svara i mobilen för de kommer så mycke frågor.

Frågor jag varken vill eller kan svara på.

Så snälla ställ dom inte..




Ååååh!


Dagen kom då jag nu måste säga de.

HJÄLP!

Ovido - Quiz & Flashcards