Alla inlägg den 3 november 2012

Av Veronika - 3 november 2012 14:08

Känns lite tungt än. Men känns kul att jag börjar lära mej skämta om de.. Och jag provade en peruk idag. Det kändes okej. Men tårarna var nära på att trilla. Är så otroligt glad att jag har så fina <3an kring mej som verkligen hjälper mej se allt från en annan vinkel.

Tack till min fina familj <3

Min älskade bror från Umeå och hans sambo kom idag. Det känndes skönt att få träffa dom.. Min mamma pratade med min bror från Skåne i skype så jag fick se han och de värmde i mitt hjärta.
Är fortfarande svårt att förstå att det är igång.
Jag vill vara stark. Jag vill vara modig. Men ibland sviker styrkan och det är då jag ser dom. Alla som verkligen ställer upp. Alla som verkligen inte bryr sej om hur jag ser ut. Alla som ser mej som vacker.


Älskar er!


????????????????????????????????????????

Ovido - Quiz & Flashcards