Alla inlägg den 2 november 2012

Av Veronika - 2 november 2012 17:48

Tack mamma <3
Blir en bio kväll med min särbo.
Så A får göra mommo sällskap.

Hade funderingar på att fira haloween med goa vänner imorgon, men de blir en tripp till lule för kaöas och sen leoa med familjen och vänner :)

Nu får jag äntligen se Taken 2 :D


Kramen


Mitt hjärta älskar att grylla ;)

Av Veronika - 2 november 2012 15:45

Till den dumma idioten som lever i mej!

DÖ!!!



Av Veronika - 2 november 2012 14:42

Rädslan kryper sig på.. Men jag ska inte vara feg.. Jag ska våga. Jag trottsar livets stora fråga.


Men ofta vill jag bara krypa in igen. När de blir för mycke frågor eller när jag ser hur mina naglar blir sköra.. Mitt hår är slitet och jag försöker få tillbaka lyster i min hud..

Känner mej som ett russin.. Ett torkat russin som skrynklas ihop och tillslut är man så liten..

Liten som ett torkat russin.


Nej nej!! Mina tankar är på så fel ställe nu.. Men jag vill bara springa ifrån allt detta.

"Ta mej bort. Hjälp mej upp" är vad jag skriker till mej själv just nu..


 




Possitiva tankar är vad jag vill ha. 

Jag ger inte upp!


Tack!


Ovido - Quiz & Flashcards