Alla inlägg under september 2012

Av Veronika - 5 september 2012 17:25

Är man bäst eller är man bäst!! Hade ju världs tur idag! Fem minuter tog de så kom första jobbintervju erbjudandet!! Så på måndag ringer dom igen, ska kladda fram ett nyss CV och fixa fram alla papper om tidigare jobb! Idag har jag känt mig som en riktig drottning på min sanna tron ;) men de är ju tack vare en go vän oxå de kan jag inte borsta under mattan. Tack för sällskapet :)
Så nu är jag och min brud på väg till Luleå för att kalasa och bara mysa med vänner <3

Fatta!! Jag klarade de som är för många omöjligt ;) jag ska bli med jobb <3
Så nu får alla som har tipps om vars dom har extra bra dagis höra av sig så min prinsessa hamnar i trygga händer med personal man kan lita på med tanke på vad vi gått igenom med polis osv. Drama har vi fått nog av, för nu har vi de bra :)

Taaack ännu en gång för allt stöd och all hjälp som jag fått av familj och vänner! Ni vet vilka ni är. Jag hade inte klarat mig genom våldet och hoten utan er <3

En person jag inte klarar mej utan <3
Jag kommer alltid att finnas för dej min underbara Alice Isolde Helene <3

Av Veronika - 4 september 2012 13:46

Det sägs att de bara är en själv som kan styra livet.. Men de e ju inte alltid så.

Av Veronika - 4 september 2012 08:24

NIVEA's pearly shine är något som nu mer följer troget i fickan <3

Av Veronika - 4 september 2012 07:16

Ja men hej och hå!! Nu drar vi på oss

Av Veronika - 4 september 2012 07:16

Ja men hej och hå!! Nu drar vi på oss

Av Veronika - 3 september 2012 20:15

Blev 20min sol efter allt dagen hade att komma med.

Lunch date med mamma,farmor,Alice och tant moa.
Sen bombade jag o Alice moas mysigt vrå :)

Men nu saknar vi våran mysigt bädd :(

Xoxo <3

Av Veronika - 3 september 2012 08:14

Jag bara älskar de!! Första behandlingen gjord idag <3 och säger inte annat än (love it)

Av Veronika - 3 september 2012 08:14

Jag bara älskar de!! Första behandlingen gjord idag <3 och säger inte annat än (love it)

Ovido - Quiz & Flashcards