Alla inlägg den 1 september 2012

Av Veronika - 1 september 2012 21:19

Jävla rövhål som hackade min blogg!

Har man inte bättre för sig än att förstöra för andra...


Nå ja.

Ska få mer säkerhet från den övre stolen så snart bloggar jag säkert via både mobil och dator igen :)


Tack till alla underbara läsare! Blir så glad att få fina mail och stöd från er <3



PS!

Blir lite mindre bloggande nu ett tag

Blir mäst låsta inlägg för nu behöver ja skriva av mig min illska på Mr.X


MIN dotter har det bra och Mr.X får från och med idag INTE möta MIN dotter. 

Dörren har stått olåst fram till idag och nu får alla tycka vad dom vill!

Att skriva att man saknar sitt barn är en sak, men då ska man ju mena de.

Sista säkringen sköt iväg idag.

Så ska du ha kontakt med ditt barn så borde du skaffa ett.!.!.!.

Ovido - Quiz & Flashcards