Alla inlägg den 28 september 2012

Av Veronika - 28 september 2012 21:42

Stop i lagens namn...
Hehe. Jag har ingen skyldighet att försvara mej mot dej och dina ord så keep it to your self!!!
Jag gör vad jag vill
Är med vem jag vill
Är vars jag vill
Träffar vem jag vill
Kramar vem jag vill
Och fram för allt tycker om vem jag vill!

Jag står på egna fötter låt mej fortsätta med de.

XoXo.

Av Veronika - 28 september 2012 12:47

Mina två älsklingar har badat idag :)
Var egentligen menat att bara A skulle bada, men E hoppade i oxå ;)
Mina älsklingar <3

Blev två avkopplande nätter i Töre. Så nu får vi se vad som kommer här nest :)

Kram på er

Av Veronika - 28 september 2012 08:21

Spruta nr två av vaccination... hoppas de går bättre än med förra sprutan.
Mammas hjärta<3

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards