Direktlänk till inlägg 22 september 2012

Damen här har snöat fast ;)

Av Veronika - 22 september 2012 19:45

Hehe nu sitter jag och drägglar över nordens sexigaste kläder ;)


Kan de blir nå bättre än så... Njaaaa!

Kan ju säga att jag började med att kolla på karl kläderna! Sen fanns de inget stop!

Nu är jag fast! Jag bara måste ha dom!!

Nu nu nu hellst nyss!

Gaaah!

Det är förbjudet för mej att ens gå in på sidor där man kan beställa saker... De är alldeles för lätt att trycka "lägg till" och sen går man bara till den underbara knappen "kassa" ;)

Sen är de klart och man är en glad prick :D


;D


Jag shopping gör mej till en väldigt lycklig människa :D


Dessa älsklingar vill jag HA!!!


     



Idag köpte jag en jätte fin och söt overall till min lilla älskling <3

Hade fått låna en overall, men hon hann inte ens prova den innan personen i fråga skulle ha tillbaka den :P Hehe tror de är fler på g eller nå med den paniken.




Nå gott folk nu ska jag fortsätta dräggla över allt fint man ser och sen bestämma mej vad som hamnar i kvällens varukorg ;)


Ps. Du kan säga ditt, men jag kommer aldrig gå så långt. Jag är trygg i mej själv, så jag behöver inte sparka på andra för att må bättre. Alkohol och skitsnack läker inga sår. Red ditt liv din dumma jävel och be sedan om ursäkt :)



XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronika - 30 april 2013 13:34

Ja, nu har de gått ett år sedan de hände. Jag får kallakårar när jag tänker på det. Idag är det ett år sedan jag var ute och firade valborg med vänner. Jag minns så väl hur kul jag hade, jag var så glad, dansade, pratade och umgicks med ett härligt g...

Av Veronika - 16 april 2013 18:31

Jag älskar dig ! Är det någon som kan få mig glad och på andra tankar så e de du ! Bästa pojkvännen i världen ! ...

Av Veronika - 20 februari 2013 13:20

Om jag ligger vid din sida skulle du vara vaken då Om jag säger att jag älskar dig tror du då mig Om jag står vid din sida fattas du då vid min Om jag saknar dig när du går kommer du då tillbaka Om jag vänder mig om har du då gått i...

Av Veronika - 8 januari 2013 15:06

Det är nog många som vill ha en uppdate om hur de är.. Men jag säger som de e bara :)   JAG LEVER!! :D     Det finns "något" f-face som har så stor trut så att käften sitter fast där bak. Så blir inget mer bloggande. :( Boken går de o...

Av Veronika - 7 januari 2013 12:15

Nu såg jag vem som är den svaga länken "i familjen" synd att respekt inte kan visas ens där... Tack på förhand.. Men hur jag mår och vad som händer med mig har inte med det där falska nyllet som visades brevid ditt. Fy fn. Besviken så de räcker och ...

Ovido - Quiz & Flashcards