Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Veronika - 8 januari 2013 15:06

Det är nog många som vill ha en uppdate om hur de är..

Men jag säger som de e bara :)


JAG LEVER!! :D



Det finns "något" f-face som har så stor trut så att käften sitter fast där bak.

Så blir inget mer bloggande. :(

Boken går de oxå segt med nu när allt hamnade upp och ner igen!

Jävla f-facet som inte kan hålla sig till sitt!

Ja som många vet så har jag kort hår och va f-n har dina falska uppståppade plast bff's med de att göra?!?!?! :/


Go f your self! är mitt tipps till dej gummi sak!



Srry de fula inlägget med massa fula ord!

(Men har skrivit om mit första inlägg som inehöll både namn och ännu mer fula ord)

Men känner att jag vill ha de sagt!

Oförglömmligt! Du är borttagen men det du gör om och om och omomomomom IGEN fortsätter och kommer ALDRIG lita på dej igen! No more truble from you pleace!!!!!

Borttagen men oförglömligt!




Blää!



Kommer nog skaffa en ny blogg, men bara för mig själv. Har haft mycket hjälp av min blogg både för presenterna och för att jag haft ett sätt att få ut de jag vill ha sagt. Alltid ska de vara nån dummer som förstör de och nu försvinner en stor del av mig då jag får ut mina västa smärtor genom att skriva ut allt!







Tack åter igen ditt fylle sv..!!!

Ovido - Quiz & Flashcards