Alla inlägg den 4 november 2011

Av Veronika - 4 november 2011 07:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Veronika - 4 november 2011 06:28

Idag blir de två inlägg om inte fler..

Använder denna blogg som en dagbok dom dagar men behöver få ut de där som är extra jobbigt... Och nu är det en sånn där tid igen. Det har hänt för mycket och folk lyssnar för LITE! Och med "folk" så menar jag en viss person. Men drömman kan man ju alltid försöka sig på..

Drömmar har visat sig vara dålit för mig. För dom slår grymt sällan in. Och speciellt inte när det gäller förhållanden.

Tur iallafall att man hade tur att en av mina livs största drömmar nu är värklighet <3


Drömmen eller Värkligheten kallas Alice


Både jag och Alice har de vi gör just nu.. Hon får tänder och jag försöker få någon utan ögon och öron att förstå... Det är inte lätt ska jag säga er!

Ovido - Quiz & Flashcards